Previous Next

Seneste nyt - Juli 2020

Puuuuha nu er der næsten gået et år siden sidst!

Efteråret brugte vi meget tid på at lede efter en ny bolig. Vi ville gerne lidt ud på landet hvor drømmen var at finde et sted med lidt jord til som kunne indhegnes til hundene. Det lykkedes og 30/12-2019 flyttede vi derfor til Sønder Hygum, vi er meget glad for at bo her og er i skrivende stund færdige med indhegningen af 1.5ha.

I forårets løb er både Niqa og La-La flyttet til nye hjem, hvor de trives rigtig godt. Flokken er blevet udvidet med 4 små nye “medlemmer”: Taicon, Tipsy, Tarzan og lille nye La-La.

I løbet af forårets “corona tid” er vores interesseliste vokset voldsomt – vi håber at vi inden alt for mange måneder kan hjælpe disse kommende hundejere. Vores hanner gør i hvert fald deres bedste – de nyder vældigt, når der kommer løbske tæver på besøg!

Forårets hvalpetræf måtte jo desværre aflyses – lige nu arbejder vi ihærdigt på at finde en dato i september til et efterårs træf., hvor vi håber at se rigtig mange af “vores” hvalpe.

Vi glæder os meget til at komme igang med efterårets udstillinger – vi starter med DKK udstillingen i Vejen den 5 September.


Email