I dag blev dagen (oven på en lang, hård nat) hvor La-La fødte sine smukke hvalpe: 4 tæver og 1 han.
De første 4 kom af den naturlige vej, derefter endte vi hos dyrlægen fordi der sad en død hvalp “på tværs”. Lille “Nul komma fem” kom hurtig til verden, da kejsersnittet blev en realitet.
En tæve er blendheim, resten er tricolor. Foråret har budt på mange udfordringer -også en enkelt i Tyskland.
I skrivende stund håber vi på, at Gangster kan opnå sin 3. Certifikat og dermed blive Junior Champion.
Den 17. Juni går turen til Berlin, hvor Simba skal SM-Skannes, den 21, 22 og 23 juni er der stor DKK udstilling i vejen, hvor Gangster og Simba skal deltage.
Den 24. Juni har vi planlagt at hjerteskanne Simba og Ringo, som fylder 4 år den 16. juni.
Den 4. juni blev Niqa drægtigheds skannes – hun ser ud til at få mindst 5 hvalpe, ca den 4 juli, så det glæder vi os meget til.

